Tillbax för en stund

Det var inte igår, som vanligt blir det jämna mellanrum här och jag påpekar det varje gång. Det ska ske då och då.
Som vanligt är det full rulle, när man är mitt uppe i det kan man längta efter lite lugn och ro, men innerst inne vet man att med högt tempo hinner man aldrig sätta sig ner för att tänka och känna efter.
Har denna vecka som varit fokuserat mig på sömn, försöker göra allt för att få sova ordentligt om nätterna. Vissa nätter har jag lyckats bättre med än andra, alltid någe!
Har dessutom varit småstressad/frustrerad inombords, jag väntar på en sak, vet bara inte exakt när det ska äga rum och det gör mig förvirrad. Tror dock jag kommit fram till att det blir i kväll eller i morgon - spännande!! :)

På tal om inget till melodifestivalen, ett program som liten var ett måste. I år har jag inte sett en enda minut, varit insatt eller något i den stilen tills igår, då tv:n stod på i bakgrunden och av en slump satte man sig och kikade lite. Visste inte ens att Thorsten Flinck var med? :O Och oj, vad jag gillade hans låt! Han är bra skön.
Fast egentligen är det inte konstigt att jag inte sett något, med tanke på att tv:n är den pryl jag använder minst. Vet inte när jag senast kollade på tv (bortsett från igår)...

Denna helg har varit fruktansvärt underbar hittills. Dessutom har vädret varit kanon som kan bidragit till det mesta, samt fina vänner.
Fredags var det hockey, sådan fruktansvärd dålig match så jag lämnade den i 3:e perioden... Ryck upp er!
Lördagen var en av de bättre på länge, den började väldigt trevligt, fick dessutom en skön promenad genom halva stan, träffa K gick på stan, strosa runt och gjorde det som kändes bra för stunden (undvek alla måsten som städ,tvätt,blä,blä,blä), avslutade eftermiddagen, började kvällen med grillning med fina människor hos mig.
Jag är helnöjd!

Och den här söndagen har nog minst lika mycket trevligheter att bjuda på. Kanske en sväng förbi F, ska träffa Kajsa som även ska vara smakråd på lite tittande, kul! Tror på denna!
Måste sätta fart, har bokat tid vid 14:00 och innan det har jag en del att stå i!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0