Det gamla vanliga...

Är så jäkla matt i hela kroppen, det kryper i benen, har huvudvärk och känner att sängen lockar mer än någonsin, hoppas den också kan ge mig lite sömn.
Mina fötter... suck! Undrar ibland varför inget vill ge sig, utan ligger och gnager och kommer tillbaka med jämna mellanrum.
Har "fullt" upp denna vecka, ska på två visningar på torsdag, har 'möte' i morgon innan jobbet, försöka hinna träna så mycket som möjligt samt förhoppningsvis träffa sådana som bara är här på besök.
Mycket att hinna med, men som jag tidigare nämnt - det ska vara fullt upp, man mår som bäst då.

Har hunnit med en hel del idag, dock så blev mitt l-besök avbokat och framskjutet till nästa vecka, ska bli skönt att komma iväg även om det tar emot då jag inte står ut med den miljön och det blev inte bättre efter att en viss person igår "skrämde" upp mig, haha : )

Neheni, nu ska jag krypa ner i sängen, lägga mig bredvid herrn och försöka mig på det där med att slappna av. Wää! Just det, får hem nya sängkläder i veckan. Måste verkligen sluta handla sådana saker...
Sängkläder, parfymer, väskor, bla bla bla... Ja ni vet säkert själva hur det är!


PYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0