Röda dagar förvirrar min vardag

Min ledighet är över och jag har nu jobbat två dagar. I veckan är det utbildning som gäller. Ska bli kul även om det känns lite "jobbigt" nu, angående vilka som är där osv.
Helgen är på väg mot sitt slut, nu är verkligen jul och nyår över!
Min trettondagsafton blev rå kul med trevligt sällskap. Tillbringade den till en början hos mig, på krogen och framför tv:n då vi kolla på hockey matchen.
I fredags blev det lugnt, gick på matchen (ÖIK-Malmö), vilket var en seg match men blev lite små spännande mot slutet då vi till slut vann med 2-1. Underbart!
Man blir så vilsen på dagar när det är röda dagar hit och dit, som igår då jag hela dagen trodde att det var söndag.
Eftersom jag jobbade hela helgen kände jag för ingenting igår, så satt hemma och kolla på Sex and the city (älskar't) och sedan körde jag även på fulla människor, som Sandra och Erika - så söta.
Känns som att mitt nya år börjar på riktigt i morgon.
Ciao  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0