Ny start på nya året!

Hej!

Nytt år, nya möjligheter. Jag säger som alltid förr, tiden går så jäkla fort. Redan inne på återigen ett nytt år.
Alla skriver hela tiden något liknande om att "år 2012 ska bli ett bra år", visst är det så? Men så tänker man väl ändå vid varje årskift? Vem menar på att de kommande året ska bli dåligt? Ha ha .
Men jag kan inget annat än instämma, såklart år 2012 ska bli ett bra år precis som 2011 var!

Min nyårsafton blev en lyckad sådan, med tanke på att den dagen annars kan vara något överskattad. Jag är nöjd med resultatet.
Blev middag med ett gäng vänner och sedan lite festande, som många andra.

Året har börjat bra hittills, igår gick jag på bio med några utav tjejerna och ikväll ska jag ut och käka med några andra vänner : )
Började också träna idag, igen efter att ha haft ett uppehåll på kanske 2 veckor pga sjukdom.
Ska inte klaga! Dessutom så är jag lite småledig denna vecka och åker till Stockholm i morgon. Något jag tänkt göra ett tag men som inte blivit av, små tripper gör så mycket.

Har inte tid att skriva mer, får snart finbesök för att sedan möta upp vännerna för lite middag.

Puss!


Dålig bild, men på naglarna jag skrev om häromdagen : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0