Mårten

Känner mig mycket stolt efter att ha tagit tag i kvällens diskberg och städat. Nu ligger mina nya och fina sängkläder på plats och det ska bli mycket behagligt att få krypa ner i dem.
Sitter och funderar lite på vart alla befinner sig för stunden? Verkar sjukt dött(?). Tänker och funderar lite över hur han mår, men istället för att lyfta luren så klurar jag vidare.

Fick igår ett besked, ett telefonsamtal som egentligen i det undermedvetna har varit väntat. Men man blir alltid lika chockad när det väl kommer.
Igår fick vår lilla, lilla Mårten gå bort. Få somna in efter att ha "gått på övertid", han har varit dålig till och från sista tiden men igår fick han en hjärnblödning samt ett epilepsi anfall. Känns jobbigt och tråkigt, men vill hellre att han är "borta" än att få vara kvar och lida. Fast nu kanske han återigen får möta sin livskamrat.
Min lilla goa plutt.

Torsdag i morgon, återigen full rulle. Ska försöka hinna med allt och lite till. Fast nu tänker jag krypa till sängs med en bok i famnen, sista kvällarna har inte den tiden funnits, så antagligen hinner jag nog somna innan första sidan är gjord.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0