LYCKORUS

Oj vad bra jag har det just nu om dagarna.
Har de senaste 3 dagarna lärt mig massor av nya saker, har umgåtts med en liten grupp på 8st och vi har blivit som en lite skolklass, jag gillar't. Kommer kännas "tomt" efter den här veckan. På lördag ska jag jobba och nästa vecka tillbaka till verkligheten.
Så ska passa på att njuta av morgondagen! Under dessa dagar känns det som att man haft så myckt fritid, och det har varit en så befriande känsla att jag t.om. glömmer bort att sitta vid datorn, haha.

Har precis kommit hem från träningen, ska förbereda mig och sedan lägga mig ner för att läsa igenom boken och hoppas på att allt fastnar till morgondagen.

Är dessutom sjukt motiverad och hoppas att motvationen kan hänga kvar en tid fram över! Det går bra nu, känner ett lyckorus som gärna får sitta i trots den vardagliga vardagen som återstår om några dagar.

För att verkligen betona allt de positiva har jag även fått sova de senaste nätterna (förutom i natt) och det känns förjäkla bra.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0