Kvällens tanke.

En bättre passande kväll som denna finns inte.
Det är verkligen sådana här kvällar man får stå för sina tidigare handlingar men man önskar att det vore annorlunda!
|
Märker att det har vänt, från det dystra, mörka är herrn tillbaka till andra sidan där gräset är mycket grönare. Vilket lätt kan få mig urbalans, men inte denna gång.
Allt blir så självklart när det väl vänder, ändå blir man alltid lika förvånad.
|
Jaha, Nehe.. Efter att ha en väldigt låång kväll med rastlöshet och varit extremt uttråkad så har jag överlevt och vill verkligen inte lägga mig för orkar inte med morgondagen. Orkar inte att vara social och trevlig, inte som det känns just nu. Tack och lov är det "många" timmar kvar så allt hinner säkert ändra sig hundrafemtiogånger.
Hade abstinens förut, "stod inte emot" så gjorde något jag lovat mig att inte göra. Inte på ett tag ialf, gjorde allt på egen hand och efteråt kändes det än en gång bra. Yiha!
Jag lovade mig, vi lovade varann att "undvika" det på minst någon, några veckor...
Alldeles för mycket vatten över huvudet, eller? (Haha)

PUSS
och godnatt.
Hoppas denna natt tillbringas med sömn, i sådant fall helst drömfri!


En bild på mig och B!
En som i morgon ska få rädda min kväll genom ett samtal. BEHÖVANDE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0