Känner mig glad.

Tillbaka till allvaret, efter att ha svajat omkring lite hux flux i ungefär 2 veckor pga lite ledighet och utbildning m.m. Känns ovant men kommer nog snart in i det igen, gillade dock dessa två veckors aktiviteter!

Var förut iväg och tränade, och på tal om träning har jag under en tid varit sugen på att tillföra ett träningspass till fast i någon annan form, kan medge att jag är sjukt sugen på att dra igång med dansen igen, likaså badmintion (haha) så sjukt kul(!), men känner att jag vill göra något "nytt", frågan är bara vad?

Jobbade i lördags och kvällen därefter spenderades med lite tjejor, vi började kvällen hos Erika och sedan drog vi ut. Gick till strömpis, kände att det var tråkigt där. Vet inte vad felet var men känner att strömpis inte har levererad den sista tiden, jag, Sofie och Kajsa drog hem men av någon fruktansvärd anledning hamna vi på Harrys. I efterhand tackar jag gudarna för det, för fy helsike vad roligt vi hade. Träffade dessutom en hel del roliga människor!
Tackar mina fina vänner för en sjukt rolig kväll!

I söndags blev det mys för hela slanten. Älskar just sådana dagar. Började med att spendera någon timme i garaget för att kolla när de mekade med bilarna, sedan begav jag mig till farmor. Då endast hon och jag till en början var hemma, hon hade bakat bröd, så vi käka en macka (som fortfarande var varm, haha) och drack kaffe, sen satt vi och sticka/virka i någon timme. Så fruktansvärt mysigt! Lite senare kom även farfar hem.
Söndagskvällen träffade jag Kajsa en liten stund, vi kolla på en film och bara chilla.

Det mesta känns bra just nu! Hoppas det håller i sig... :)

Kommande helgen verkar bli rolig, förmodligen blir det först en date med några brudar med lite middag och lördagen verkar bli bio med lite andra människor. GILLAS!: )

p.s
Just de, önskar jag kunde tränga mig in i G och M hjärna och ta reda på vad de luskar om... Hahaha
Gillar inte när jag inte vad som härnäst ska hända ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0