INTE MIN DAG!!

Usch och fy!
Gårdagen var en av dem värre på länge. Allt gick snett.
Dagen började med dåliga besked, fortsatte med att bilen inte starta när jag skulle åka till jobbet (batteriet hade laddat ur efter jag grejat med den i lördags, då jag förmodligen inte laddade upp batteriet tillräckligt igen), fick sedan en helt oväntad utskällning av "FEL" person, möttes av otrevligheter på jobbet, allt som var planerat blev inte av... Hm.. Ja, usch inget blev som det skulle och känner mig fortfarande lite låg efter de dåliga beskeden.

Natten har inte heller varit den bästa då jag drömt non-stopp vilket resultera i att man inte får så mycket sömn, hoppas verkligen att denna dag blir bättre och att även den kommande natten blir lite bättre.
Blev även i morse påmind om Mr G. Fan också.

Idag och i morgon kvar, sen en ledig dag som jag just nu verkligen uppskattar!!
Dock så ska jag sen jobba hela helgen, men det är då. Ska ta en dag i taget! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0