Efter regn kommer solsken!

Hej Allesammans.

Jag har haft fullt upp! Likaså var hela förra veckan total katastrof, inget gick som det skulle. Var ingen bra vecka för min del, bara en massa motgångar.
Det bästa med sådana så kallade svartmåladedagar är att man vet förr eller senare så vänder det.
Det enda lilla positiva var onsdagen, som var fruktansvärt häpnadsväckande. Hur stor är egentligen sannolikheten att just det skulle inträffa??

Känner mig desto bättre nu, har nya hopp och stora förväntningar över denna vecka, även fram över. Hittills har den börjat rätt bra. Känns som jag inte hinner med något "annat" just nu, det har varit mycket jobb och träning.
Dessutom är det alltid kul med nya bekantskaper, vilket också har tagit tid.
Mycket på gång bland vänner, samt inom jobb. Jag gillar det men känner att jag inte riktigt hinner med ALLT som jag vill göra, några blir sidosatta (förlåt, ska bli bättre!).

Nehe, måste skynda på. Ska om en liten stund på möte!
Ville bara visa att jag lever, även om det bara blev lite huxflux med onödiga saker, men å andra sidan så är det ju sådant som jag är bäst på! Ha ha ha.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0