Världen i miniatyr.

Blev återigen påmind om hur liten världen är. Lite läskigt och skrattretande.
Känner hur mina ögonlock börjar bli tunga. Önskar att jag får sova i natt. 
Helgen har varit bra, full rulle - som vanligt. Måste bara bli bättre på att sova, flera nätter sen jag sov en hel natt. Dessutom så drömmer jag just nu fruktansvärt mycket, obehagligt, stressande och väldigt frustrerande. Hatar att drömma, det tar bara energi. Gillar bara de fina drömmarna man kan ha, men de har jag alldeles för sällan. 
Finns det något man kan göra åt detta? 

Tror dessutom jag skulle behöva komma bort (har jag säkert redan tjatat om), men även att våren ska komma. Det "jobbiga" med det är att tiden går så fort, fast det kan få bli vår och så kan vi stoppa tiden ett tag. 
Låg förut och tänkte lite på några favoritkvällar man hade i somras, åh vad jag blev varm i själen.
Speciellt en utav kvällarna jag tillbringade med två mycket fina vänner, det var min sista arbetsdag innan några dagars ledighet, det var dagen innan en av oss skulle ut och resa, och bara några dagar senare skulle även jag och min andra vän åka utomlands.
Vi tre hade tillbringat eftermiddagen tillsammans, vi blev som främlingar för varann, fnittriga sådana, vi tre åkte ut på mini äventyr och vi avslutade kvällen vid en sjö någonstans där vi badade för att sedan försöka få upp värmen genom att springa ifrån allt mygg. Spenderade de sista timmarna hos dig med lite te innan det var dags att säga hejdå. Så mycket glädje och känslor, tror jag känt dig hela mitt liv, gillar bara inte att säga hejdå. Vet dock att detta alltid kommer att återkomma, vi kommer säga hejdå till varann om och om igen. Varje minut kommer bli lika magisk.
Gillar att tänka på denna dag, kvällen, natten, allt var så underbart.
Tror jag ska checka ut och göra kväll, försöka mig på de där med att sova.
Har fullspäckat schema denna vecka, ska börja morgondagen med en frukostdate med Emilia, ska bli mysigt. Och kvällen avslutas i morgon med att gå ut och käka med jobbet (många undrar varför de valde just "alla hjärtans dag", vilket känns lite knäppt, men å andra sidan så är den dagen överskattad och en utav de mest oromantiska dagarna på året eftersom allt blir så uppgjort).
Jaha, nehe.
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0