Vändpunkten nådd?

Man bör hålla sig borta när man inte är på topp, därför har jag hållit mig borta från detta skrivande ett tag.
Har inte varit på topp under en längre tid, men förra veckan var nog värre än värst, upptäckte sidor som jag aldrig förut sett.
Känner nu att jag har nått vändpunkten (tror jag, hoppas jag), att nu sakta men säkert försöka arbeta sig uppåt igen, låter lockande men "skrämmande". Har ialf idag haft en bra dag, kännt lust och haft någorlunda med energi. Dessutom så var natten en av de bättre på väldigt lång tid!! Jag har sovit nästan hela natten och inte haft allt för mycket knepiga, obehagliga drömmar.. Känns bra! Alltid någe!
Det har varit fint väder idag, vårväder - kanske de är en orsak till att man piggnar till, börjar komma på rätt sida igen(?).

Nu ska jag ialf avsluta detta, får nämligen straxt besök... Ännu ett pluspoäng för denna tisdag!

Några nackdelar, mina "favoritarbetskamrater" (får man ha sådana?? Hehe) är nu borta i 2½ veckor för att de är och bygger nytt varuhus i Helsingborg, inte lika kul att jobba med andra ord. Vilket inte känns så kul med tanke på hur det kändes innan.
En ännu värre nackdel är att en vän i morgon flyttar till USA. Känns surt! Dock väldigt kul för honom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0