Toppen lördag!

Jag lever på kvällen/nattens händelser....!
Är fortfarande helt extas!
Kul att brudarna igår fick se "en annan sida" utav mig, men vad tror ni? Händelsen från harrys vakna till liv på nytt! Hahaha! Blir fnittrig och glad bara jag tänker på hur gudomligt de var, är.
Hade en kanon lördag igår, allt var bra förutom att någon knyckte 500kr ur min plånka och att jag blev as förbannad på en utav taxichaufförena vi åkte med, han påstod att han skulle ha typ 60kr i "avgift" för att vi hade haft packning i baggageluckan... Tjena mittbena! Han fick sig en utskällning! Rätt befriande efteråt.

Efter att ha spenderar några timmar hos G idag så sitter jag nu hemma och inväntar Kajsen, vi ska laga tacos och ha de mysch.
Samt svänga förbi Vickan!
Ikväll kommer Ragge hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0