Inga tråkiga besked ska få mig ledsen idag.

Äntligen är den här, den väldigt önskvärda fredagen.
Hoppas bara att klockan ganska så fort kan ticka fram till 18:00 så jag får komma hem, sen kan klockan få stå still ett tag. Skönt det vore.
Måste däremot att fredagen kunde ha börjat bättre, har fått sorgliga besked. Hur man ska handskas med detta visar sig. Istället för att våga känna stänger man lätt av.
Klokt som oklokt nog, detta ska inte förstöra min helg, bedövar mig tills jag får klara besked.
Inget känns verkligt.
Bort med sad eye, och fram med happy me.

Nehe, om man ska åka iväg ihopp om att timmarna bara rusar fram.
PUSS*
Får vi se vad denna härliga helg har att erbjuda!! Ikväll blir det ialf dejt med N&J, och i morgon väntas party! : )


En bild som för mig förmedlar glädje.
Sådana bilder kan behövas idag : )


Likaså denna, när jag tänker på vart vi just då befinner oss och vad vi ska göra blir jag varm i hela kroppen.
Det är lycka!
Men när denna togs är jag sjuk, mår skit men precis blivit utskriven men ändå på väg mot ett av livets äventyr.
Det är ibland lättare än vad man tror att lura ens läkare... Likaså sin omgivning. Det blev ännu en gång bevisat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0