En bra lördag!

Hej!

Det är helg och jag är ledig, finns för tillfället inget bättre! Igår blev det mest chill, "var hispig av den starka dosen", träffade Kajsa en sväng och hann även åka förbi Far ute på landet som inte var hemma.
Tidig i säng vilket resultera i att jag vakna idag vid 8:00 och var pigg, vilket var ett tag sen de hände. Försökte sova lite till eftersom denna dag, kväll, natt kommer bli lång men lyckades aldrig.

Nu ska jag snart bege mig in i duschen,  skulle vilja hinna gå ut i solen, ut i kylan och njuta lite. Men eftersom jag måste vara klar till 14:30, och har "massor" av att göra (typ diska) så måste jag fokusera på de.

Ikväll blir det fest, hoppas på det bästa (efter en vecka av sjuk taggighet så kan det bli flipp-flopp, likaså ifall Örebro förlorar idag). Men ska träffa några av mina favoritbrudar så hur som lär det börja bra.
Match idag, Örebro - Karlskoga. Spännande... Se nu till och vinn de här!
Finns bara en nackdel (hittills) med denna dag och det är att man inte kan få tag på några polare som aldrig vill starta sina telefoner... Haha, irriterande ;)
Jag är taggad, jag är peppad och jag är glad idag. Kan bara bli bra!(?).

Gillar denna dag. Denna dag kommer bli bra.

Har inte tid med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0