Besök!

Jag ler och känner mig hel, idag kom Loisa hem till Örebro. Känns väldigt bra!
Hatar att gå bakom ryggen på folk men i detta fall var det "kul", alla visste förutom Kajsa att hon skulle komma till kära Örebro idag.
Så efter jobbet så kom Lisa hem till mig och en liten stund senare kom Kajsa, jag sa att det låg en överraskning på soffan åt henne, som i själva verket var Lisa. Blev glädje och hon blev chockad!
Nu har man fått skratta och pratat i några timmar, känner mig pigg när jag egentligen är trött, känner mig glad och uppåt när jag endast vill ha helg och ledighet.
Men nu är det bara 2 dagar kvar sen är det helg och jag får vara ledig, på lördag blir det återigen lite firande! Wooopa!
KÄMPA MALIN, 2 dagar!
'
Fick en toppen onsdag med andra ord, nu ska jag sova. ¨
Godnatt stora Världen där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0