Veckan svischar...

Jag fortsätter från där jag slutade, jag hade sömnbrist... Men nu är jag återhämtad :D Så, de var de.
Denna vecka har verkligen sprungit förbi, det är redan fredag och känns som det var måndag igår.

Har jobbat hela veckan förutom igår, då jag var ledig (gudomligt). I tisdags träffade jag min käre vän Emilia, det var väldigt efterlängtat och uppskattat : )
Var på tok för länge sen vi träffades, men nu när hon är hemma igen så lär det bli ändring på det. Vi tillbringade några timmar ihop med att laga mat och praata (!) . Fanns en hel del att berätta om, mer eller mindre vad som har hänt under en hel sommar.

Min lediga dag (igår) gick åt till sådant som man allra helst vill slippa, tvättning och städning. Känns ju iofs väldigt bra nu efteråt.
Jag träffade Kajsa igår också, vilket jag inte gjort på en hel vecka. Nästan i alf. Händer inte särskillt ofta. Vi åkte till farmor och farfar. Väldigt mysigt!
Jag och farmor hade en del mönster att diskutera. Fick även en väska utav henne, mormorsrutor... Mhmm.. yummie. Ska visa er senare!

Lillebror kom förbi igår kväll, tro det eller ej, meen jag klippte håret på honom. Någon mer pedantisk människa får man leta efter, och så tillåter han mig att få röra hans hår och dessutom kapa av det! Weho, en poäng till mig. Fast det blev faktiskt bra...

Nu måste jag sluta med att sitta här och dra mig till jobbet, har ingen vidare lust.Hoppas dagen går fort, känns ju tråkigt ändå med tanke på att det är min helg.
Har lite svårt att koncentrera mig idag, det kliar i mina fingrar och de enda jag vill göra för stunden är att sticka... Ja, det är sant. Tyvärr.



En bild på mig och en skön babe. Ha ha ha . Vi visste dock inte att det ville bli en sådan närbild som det faktiskt blev!


Shit vad tiden går fort. Snart ett jäkla år sedan jag och Emilia var i London!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0