Mycket i huvudet.

Sitter här och små fryser. Märks att hösten verkligen är här, även om det känns jobbigt att erkänna det. Jag har vanligtvis inget emot själva hösten, om jag inte visste att vintern kommer efteråt. Önskar vi endast hade 3 årstider.
Värsta med denna lägenhet är också att den är kokhet under sommarhalvårena och under höst/vintern är den svinkall. Tro det eller ej, men att sova med dubbla duntäcken, raggsockor, byxor och långärmad tjocktröja hjälper inte när vintern är här på allvar. Blä.

Sista kvällen, för en stund som jag får vara själv. Jag gillar det, förutom att det är lät att tankarna springer iväg och hamnar på vilospår.
Ungefär som det har gjort nu. Kan inte riktigt tänka klart och som jag tidigare skrev, jag är har blandade känslor men mestadels är jag arg och ledsen.
I morgon ska jag hämta hem min mor, ska byta några kloka ord med henne och hoppas på "bättre tider".

Är ledig i morgon och det känns väldigt skönt (ovanligt). Men är trots det fullbokad! Har en miljon grejer att göra, fast känns ändå okej med tanke på att det snart är helg och jag är ledig hela helgen! Wie! Har jobbat så sjukt många helger nu så detta är LYCKA! Tror det är 7 helger i rad, bortsett från en söndag.

Har denna dag inte hunnit med så mycket mera än jobba och träna, kom hem vid 21:00. Träffade Kaj en stund då, vi gjorde tacos och så fick hon mig på bättre tankar. Hon är duktig på det! Bäst är hon.
Har haft fullt upp på jobbet, de sista 4 timmarna bara försvann iväg! Hann inte med ett smack kändes det som, såg även när några snattare åkte fast, var på att återigen var en av dem en stammis. Man blir alltid lika förvånad. Gillar verkligen de människorna som jobbar på G4S!! De ska ha en eloge för det mesta (A). Ha ha ha : )

Ska straxt släcka ner alltihop och gå och sova. Ska skriva lite nya "att-göra-listor", "kom-ihåg-listor" och "kom-ihåg-att-göra-de-som-står-på-de-tidigare-listorna", samt snacka klart med Nina som alltid är lika underhållande!  :D

Tack för mig, tack för inget.


Tack för ikväll hjärtat! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0