Allt i all hast.

Njuter av att vara ledig och inte göra ett smack! Denna söndag har varit allt annat än ansträngande. Efter att ha tackat av och sagt hejdå till "alla" som bott hos oss i helgen så ägnade jag någon timma åt städning. Sedan har jag suttit här och legat och läst. Älskar sådana dagar!
Sitter och väntar på sällskap av Joakim, samt så ska Kajsa titta förbi om en stund. Vi ska laga något att äta och sedan tänkte vi kanske åka ut till huset för att ha lite film mys. Men det återstår att se ifall vi har lusten kvar, haha.

Det jag ogillar med ens lediga helger är att dem går så fruktansvärt fort!
Fredagen bara rusade förbi, och då ska vi inte tala om lördagen.
I fredags efter jobbet blev det mer eller mindre bara raka spåret hem, äta och fixa sig för att sedan möta upp Joakim och P3.
Kvällen spenderade jag hos Jennifer och Johan. Jennifer fyllde nämligen år och hade födelsedagsfirande. Det blev en väldigt trevlig kväll! Var lokalfest så blev kvar där hela kvällen med trevligt umgänge.

Jocke och Linda har varit här i Örebro i helgen, de hade med sig sin vovve, Svante. Oj, blev kär i honom. Så jäkla go hund!
Igår kväll satt jag med brudarna hos Joakim. Pratade, lyssna på musik och gjorde mer eller mindre ingenting.

Beställde ju häromdagen lite fotografier, fick något ryck och beställde över 300 bilder. Bl.a. från London, Thailand, Amsterdam, samt våren/sommaren 2011. När jag tittade igenom dem så blev jag påmind om sommaren, jag längtar redan till nästa.
Önskar att jag kunde få dra tillbaka tiden, få uppleva sista dagarna i maj och fram till midsommaraftonen. Det är ungefär 14 dagar jag pratar om, det var två "magiska" veckor.
Skulle vilja få upprepa dem dagarrna gång på gång, för det som "var" då går aldrig att bli mätt på : )
Måste btw köpa nya fotoalbum. Har några med bara svara papper ligger, men orkar inte riktigt klippa och klistra så ska nog denna gång köra på ett tradionellt fotoalbum!

Nu ska jag återgå till min bok tills mitt sällskap kommer! <3



Hahahaha...
Hittade denna på mig och Bengan, jag ser både full och trött ut. Men Icke!
Vet inte varifrån de kommer eller hur de egentligen började, men såhär är det, jag och några andra har börjat med att dagligen mms:a varann förbaskat mycket! Så denna bild blev iväg skickat som ett mms i helgen. Mhmm... En vacker syn, eller något. hahah ; )
Denna bild togs när jag hämtade min väska som bott hos honom i 3 månader typ :D Haha! Ogillar blixten på HTC telefoner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0