Smurfarna!

Som ni säkert redan vet så är det just "de där" med gosedjur... Dem är ihärdiga, tar plats i ens liv, tar helt enkelt över det mesta.


Här är smurfarna...
Smurfen, Smurffina och Gammelsmurfen. BebisSmurfen är inte med på bild för han är för liten och bör helst inte visas allt för mycket på nätet när han är så liten.
Glada är dem med varsin klubba i handen.
Gammelsmurfen är för tillfället i Turkiet.
Smurffina var som ni kanske sett/hört talas om med till Thailand. Dock var det inte planerat från mitt håll, men hade en kär Mor som mer än gärna pulade ner henne i min resväska när jag råkade vända ryggen till.


Här är smurfen i Riga.
Bäst att passa sig. Man måste vara på helspänn för när man minst anar det så passar dessa små djuren på.

När jag ändå är så generös och berättar om mina små troll, vilket inte alltid anses vara fullt normalt så kan jag lika gärna berätta vad det stod på det ena vykortet jag fick (som jag visade i det tidigare inlägget).
Det var ju naturligtvis från gammelsmurfen,

"Tja Malle!
Fan vad varmt det är. Har fastnat med skägget i brevlådan 4ggr nu, men har lite skägg kvar.
Har spanat in en 83 åring men tror ej hon gillar röda byxor. I morrn ska jag åka hiss! / Gammelsmurfen."
Det var ju en rar hälsning : )

Som sagt, det är inga fel på mig, mina vänner. Jag är 20 år! Men måste ha kvar lite utav barnasinnet ibland :)
Fast ärligt, de är riktiga varelser, de har känslor precis som vi! Så dä så! Ha ha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0