Mys fredag!

Jag tackar för mig efter en trevlig fredag.
Har gjort allt och inget.
Alex är i stan, vilket var, Är trevligt. Jag, Kajsa och Johanna åkte och träffade honom och "han med köttbullen" ha ha :) Satt där någon timme, pratade och hade det trevligt.
Sedan hann vi tjejer med en sväng ut till landet. Oj, kan man säga. Jag har en miljard prylar där som jag började lite otippat att gräva bland, hittade så mycket fula saker som väckte barndomsminnena! Ganska så härligt.
Känner att gud så skönt att få sova i morgon utan att ställa någon väckarklocka.
Verkar bli fullsmockat schema i morgon, trots att det skulle bli en lugn, sansad lördag.
Men sådant gillas : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0