Liv i luckan!

Nu är det livat här igen.
Jag har varit ledig och har hunnit med mer än jag trodde jag skulle hinna.
Har haft båda bröderna på sällskap, vi har käkat och haft de trevligt. Satt även en stund ihopträngda i en liten seat. Måste varit sött.
Några kom hem idag, andra åkte.
Jag har träffat Kajsa en stund, vi påbörjade att kolla på "Dear John", hört mycket blandat om den, men eftersom vi aldrig titta klart på den så kan jag inte riktigt yttra mig om den.
I morgon är det torsdag, en dag kvar och sedan är det helg. Gudomligt.
Är fortfarande  urless och nästintill bitter. Ska bita i det sura äpplet och hitta tillbaka ihopp om att kunna strunta i det.
Hade för en stund glömt bort att det är onsdag idag, alltså lillördag vilket HÖRS! Hör fulla människor utanför som går utanför... Själv ska jag höja volymen lite till och lyssna på "Idag mår jag bra, idag är jag stark", haha Blir alltid lika glad utav den : )
Nehe, hej på er!


Suddigt och fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0