Har hängt upp mig, det är helg!

Jag har mer eller mindre varit upptagen hela denna vecka, som ni säkert förstår (angående tidigare inlägg). Jag har jobbat hela veckan, var på att jag jobbat "sent" mån-ons och därefter har jag bara hunnit med träning. Igår så slutade jag vid 16:00, då hann jag att träffa Emilia på kvällskvisten. Det kan man kalla kvalitetstid! Det blev ett trevligt avslut på torsdagskvällen innan jag mer eller mindre däckade i sängen. Det tar på krafterna att leka superhero och samtidigt gå upp 04:30 två dagar i rad, haha.

Idag är det fredag, känner en härlig känsla i hela kroppen. Ni vet, man har jobbat hela veckan, det är fredag, du kommer hem innan 17:00, du är ledig hela helgen OCH du har inga speciella planer inför fredagskvällen. Det betyder att du för en gångs skull kan komma hem utan att behöva stressa vidare till nästa ställe eller liknande. Minns helt ärligt inte när jag kände denna känsla, känner mig typ fri(?). Fast nu låter det som att de jag annars har gjort mina fredagar har varit ofrivilligt, vilket det verkligen inte har varit, men när man väl får en "fri fredag" så njuter man lite extra mycket.
Ska spendera några timmar senare med Johanna och Kajsa, vad som händer vet man aldirg. Men det blir allt annat än ansträngande ialf : ) Oh, friday deluxe.
Måste vara fel på mig, men känner att det är lyx att vara hemma innan 17:00 och Inte behöva göra något innan du åker hem eller så... Hm... Gillar't.
Jag är helt till mig och kan verkligen inte släppa detta, hahaha! Neejdå, men kan väl tillägga en sista mening angående detta, denna känsla är en typisk känsla jag kunde känna när jag var 13år och gick i 7:an då man på fredagar slutade vid 14:00, åkte hem, träffa kompisar och kolla Idol. Haha  :)

Vad resten utav helgen har att erbjuda på får vi ta och se efter, har lite planer men inget helt besämt, helt jäkla fantastiskt skönt!

Trevlig helg på er, för de ska ta-mig-tusan jag ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0