Gråter som ett barn!

Känner mig helt matt i mina ben, men har bara morgondagen kvar och sedan är det helg! Det känns fruktansvärt bra! Ska tillbringa den mesta tiden med mina tjejor, Lisa är hemma i Örebro på besök.
Dessutom ska jag förhoppningsvis på hockey i morgon, Örebro mot Bofors, borta match! Oj, kan inte bli annat än spännande :D Haha

Har precis läst ut en bok, nu gråter jag som ett litet barn. Har mer eller mindre gråtit mig igenom hela den där boken och oj, vad jag gillade den.
Den handlar om en mors kärlek till sina döttrar. Fina ord, kloka meningar. Värsta är att jag tar till mig allt som om detta vore sant, hur som, en bok som jag verkligen gillade.

Nu sitter jag och funderar lite, om allt hade gått som det skulle hade jag varit taggad till tusen nu och sett fram emot den kommande resan till grannlandet. Meeen, det gick inte som det "skulle" så jag lär bli kvar här och får la tänka på er när ni är där och "njuter". Hepp hepp.

Denna vecka har gått fruktansvärt fort, måndags träffade jag Kajsa, tränade och lite små plock. Tisdags blev det käk och film mys med Emilia! : )
Min lediga dag, igår blev det allt sådant som jag inte hinner när jag jobbar (haha) och hockeyn, och nu är det redan torsdag, alltså snart fredag!

Jaha, om man skulle krypa ner och påbörja en ny bok. Nu blir det någon kriminalroman. Gillar Mari Jungstedts böcker, hennes sätt att skriva på är lättsamt och behagligt.

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0