Ett oskyldigt offer!

Hm.... Nu är jag ännu en gång väldigt kluven, att ett samtal skulle göra det enklare (?), knappast. Nu känns allt bara ännu rörigare och jag vet ingenting.
Aha, men jag har haft en bra i alf. En lugn sådan, vilket har varit välbehövligt.
Är bara lite fundersam, och bästa medicinen mot det är träning!

Förresten, fick en räkning/påminnelse idag på 150kr för någon film jag har hyrt (som inte stämmer) och aldrig lämnat tillbaka. Nu måste jag ringa femtioåtta samtal för jag har inte hyrt den filmen?! Åker nog ändå på att betala, men fattar verkligen naada av den där räkningen. Skiter jag i den går den till inkasso, kul! Är det vad man är värd utan att ha hyrt filmjäkeln?! (haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0