Besök genom posten


Idag när jag kom hem så hade jag fått vykort, det är alltid lika roligt, wiie :)
Ragge fick också ett!

Dessa två veckor som snart är över har bara rusat förbi, önskar att de kunde få vara lite till. Men det påminner mig bara om att det faktiskt är dags att snart få leva mitt på egen hand, igen! Jag gillart!

På tal om ingenting till Ragge, han har sovit över hos Jocke några nätter, han är helt galen. Har spelat tv-spel hela nätterna långa och levt rövare. Han tror att han äger stället.

Har återigen haft en toppen helg med brudarna och annat gött folk, den blev riktigt lyckad trots att den bestod utav jobb båda dagarna!

Är ganska så urless på dessa patetiska upprepningar som sker gång på gång. Blää!
Nu ska jag krypa ner i soffan med trevligt sällskap! En helt vanlig måndag med andra ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0