Kom igen.


Detta verkar bli en kanon bra helg.
Det är lördag och jag hade en hel lista med olika saker jag skulle göra idag och nu är klockan snart 15:00 och jag har inte gjort en endaste grej. Jag sov rätt så länge men är ändå pisstrött, kanske får skylla mig själv när jag inte sover ordentligt på nätterna.
Sitter och inväntar Kajsa, ska sedan möta upp några andra för att efter de bege oss mot Behrn, ÖIK-Leksand! Kommer nog vara fullsatt arena, det ska bli skoj. 
Ikväll ska jag och Kajsa ha tacomys. Det blir ju mysigt, haha.
Efter hockeyn så får vi se vad som händer...?!
Det är ju lönehelg, halloween och en hel del andra roligheter, meen tror dock det blir lugnt för mig.
Kom igen nu ÖIK! ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0