Vid rätt tidpunkt.

Känner mig nog allt annat än speciellt utvilad, får väl skylla mig själv att jag går och lägger mig efter 03:00 när jag ska jobba dagen efter, men men. Piggnar nog till snart!
Jag hade ialf roligt igår. Var på Sofies 20års fest, det var hon och så två till som hade en gemensam fest i en lokal någonstans :D Det var mycket folk till en början och väldigt trevligt. Ganska så många hade efter 00:00 dragit till krogen osv.
Det var lite tråkigt bara att jag jobbade till 19:30 och kom ett tag efter festen börjat, men det var trevligt ändå!
Eftersom jag var chaufför så kändes det dock som man fick åka mycket fram-och-tillbaka.

I torsdags när jag var ledig skulle jag fixa olika ärenden vilket slutade med att jag även kom hem med två par nya skor (iofs jobb & träningsskor vilket jag verkligen behöver nytt utav), "smink"penslar, 2 par ögonskuggor, 1 läppstift, 1 ögonprimer och 1 bh. Hm... Saken är den att när jag sen väl kommer hem så har jag dessutom fått två paket på posten som innehöll Parfym & ögonfransar (sådana extrema som man kanske inte alltid använder till vardags = "jätte" värt köp). Detta gjorde ju inte ångesten bättre... La-la-la...
Pricken över i:t, sätter mig sen en stund senare och kollar runt lite och hittar grejer som jag bara "måste-ha" och vips så var även de på väg hem! Fast de var bara små-plock så inget som sticker väg pengar mässigt ialf, skönt det.  Men jag har bara mig själv att klandra, fast kan inte låta bli att skriva detta fast jag egentligen borde hålla tyst, men man lär sig av sina misstag. Fast å andra sidan så har jag inte gjort något misstag mer än att jag tydligen gillar impulsiva köp. OCH för att hävda mig själv, detta var saker jag behövde! Kanske inte sminket, men de andra ialf : )
Så, nu känns det genast mycket bättre!

På tal om smink till något annat, hockeyn. Japp, som att jag var tvungen att påpeka det jag precis skrivit (ovanför) så måste jag göra det med det här också, i onsdags var ett fruktansvärt fiasko. Örebro - Troja-Ljunby, vi loosa med 2-6. Pinsamt, men känns ju ännu skönare att höra att vi istället igår vann mot Malmö med 6-3. Yihaaa! Missade tråkigt nog den matchen eftersom jag jobba och var hos Sofie, blaa blaa blaa....
Ser fram emot nästa hemma match som äger rum nästa fredag då jag faktiskt har möjlighet att gå på den! : )

Idag är det lördag och det är min helg att jobba, känns ändå helt okej med tanke på att jag har slapptid och börjar klockan 11:00, men hade varit ännu skönare att få vara ledig!
Vad kvällen har att erbjuda vet jag ännu inte. Står väl lite i valet av kvalet av att antingen bege sig mot Olearys med lite trevligt folk eller att ha en mega-mys-hemma-kväll-deluxe (haha, gillar "deluxe" på slutet). Ska hursom köra bil så det blir garanterat en cola var jag än befinner mig.

Nu ska jag gasa på cykeln till jobbet.
See you.
Hoppas det inte blev ett mördarlångt inlägg, insåg nu att det blev några fler rader än jag tänkt.


Gillar kajsas ansikte på denna bild.
Suddigt är fint.


Mina nya skor (fina va? För ni lär ju se mycket av dem, på bilden alltså) och så påsen med allt smink...  : )


Galna Ragge som spelar tv-spel....


Två fulla, goa och glada killar...

Han lär sig tidigt...


Vill nog tillbaka....


När åker vi...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0