Toppen onsdag!

Klockan är alltså lite över 15:00 och jag har redan jobbat klart för dagen. Weho!
Har precis kommit hem, packat om väskan och ska alldeles straxt bege mig iväg för att träna, samt möta upp Johanna för att för ovanlighetens skull träna tsm.
Ikväll blir det hockyn, Örebro mot Troja-Ljungby, detta ska vi självklart ta hem! Ha ha : )
Full rulle, men det gillar jag. Onsdagseftermiddagen känns ju inte sämre heller när man är ledig i morgon!
Känns ruskigt bra att Sverige vann igår också och igår tog jag mig mod "på nytt" och gjorde något som jag fruktat över, meeen det tog sig över mållinjen, haha. Töntigt nöjd : )


En ganska så go bild ifall ni frågar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0