Superduperbrafredag.

Hann aldrig säga det igår, men fy tusan vilken bra fredag jag hade!
Redan klockan 04:30 när klockan ringde kände jag det - "att detta blir en bra dag". Mycket riktigt också.
Allt på jobbet flöt på, t.o.m med jobbiga/otrevliga kunder kunde inte förstöra mitt humör. Exakt vad anledningen till detta humör är,var vet jag inte, men jag gillar verkligen sådana dagar.

Efter jobbet är jag helt trött i kroppen men har ändå energin inom mig så jag "kör" vidare.
Kajsa kom förbi vid 18:00 snåret... Sedan fick hon biljett och så gick vi till hockeyn. Träffa pappi där, han var också glad (alltiid lika kul).
Det var en halvdann match, Örebro var inte riktigt på hugget, men när det är 3 min kvar i tredje perioden lyckas vi göra ett mål som leddde till att vi ledde med 2-1 och med nöd och näppe satte vi dessutom det tredje innan perioden var över. Det blev alltså vinst med 3-1 mot tingsryd. Oj, det kändes bra! : )

Från en början skulle jag egentligen igår ha gått till frimis för att tittat på Kapten Röd, meen i sista sekund så insåg jag ungefär att det inte "gick", tråkigt med tanke på att jag ville träffa tjejorna! Men det går tack och lov fler tåg.

Resten utav fredagen, det hände inte så mycket, tror bara det blev en toppenfredag tack vare mitt humör, haha!
Fast det är klart, den blev ju inte sämre direkt av att jag/vi igår köpte biljetter till Thåström!
Åååh, nu längtar jag till de! : )

Sen så pricken över i:t så fick jag positiva besked igår. Eller kanske dem är negativa...? Hmm... Fråga mig efteråt när "det" har hänt. Fast tror nog ändå att någonstans så gick jag med flaggan i topp enda till mållinjen. Förstör inte min syn på det hela iaf : ) Jag "vann" eller något...?!

Idag är det lördag och jag har inte gjort ett piss, typ ialf. Coolt att använda "typ".
Så ska väl typ gå nu och fortsätta med ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0