Huvudvärk deluxe!

Usch, mitt huvud dunkar för fullt och ont gör det. Enda positiva med detta är väl att man känner att man lever.
Denna dag har det jobbats, var ledig igår och har nog inte varit mer effektiv på evigheter som jag var då.

Nu har jag precis gjort en "förlängning" på mina ljuslyktor som hänger i fönstrena, vet inte om jag blev så jätte nöjd över resultatet, men bättre än de som var innan. Funderar ändå på att köpa någon stor, färgglad ljuslykta från indiska, samt några små, söta hängande lyktor... Hm, får se... : )

Väntar på att kvällsmaten ska bli klar, så man kan få äta lite och sedan "sova" vilket innebär ligga och läsa i sängen tills man däckar. Klockan ringer i morgon redan vid 04:30, känns lagom kul! Haha.

Blir inte så mycket mera idag.
See you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0