Hur snäll får man bli?

Har jobbat idag med. Tiden bara rusade förbi, det är alltid lika skönt! Dessutom så var det ganska så mycket folk för en söndag. Gillar't.
Gårdagskvällen blev allt och inget, jag hade bra sällskap så det var trevligt. Jag och Kajsa gick och käkade (typiskt nog ska man alltid då träffa "fel" människor, haha). Sedan begav vi oss en stund till Joakim, där han och P3 satt och bara chilla.
Vi drog med dem och åkte sedan förbi Sara och Collin på förfest, dock så var jag och Kajsa chaffisar. Där borta var det trevligt och det poppades hardstyle. OJ vad sugen jag blir att få åka!
Är bara lite avundsjuk på de som ska åka på Qlimax i november. Bläää!

Igår när Kajsa kom till mig så fick jag en överraskning! :D
Fick en handkräm från Bodyshop, det är en av de bästa handkrämerna som finns och jag blev väldigt glad!!
Tack Kaj! =)
Hur snäll får man liksom bli...?

Nu ska jag snart åka ut till min far och hälsa på honom. Sedan ikväll blir det att göra veckans höjdpunkt - kolla på Partaj! Hahah : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0