Helgen är kommen .

Hej!

Att göra sådana här mellanrum med blogginläggen och alltid direkt efteråt kommentera det verkar bli en vana.

Det är fredag idag, äntligen älskade, efterlängtade fredag! Jag har precis kommit hem efter jobbet och känner nu att mina ögonlock börjar bli tunga, kan bero på att jag stigit upp 4:30 två dagar i rad, att jag vaknar till och från pga allt drömmande eller att jag är tok förkyld?! Kanske en kombination?

Denna kväll kommer jag spendera med Kajsa, har inte träffat henne på hela veckan, vi har allt och inget uppskrivet på kvällens schema. Ska väl ha en super-mega-mys-kväll - deluxe ialf. Det kan inte bli något annat än behagligt. Blir förmodligen att kolla på matchen oxå. Man bli ju lite ledsen i ögat när man tänker på att man "egentligen" skulle sitta där och se den live. Livet kan vara surt ibland och jag får nöja mig att se den genom tv-skärmen. Haha   : )

Eftersom storebror har blivit ett år äldre i veckan ska man förmodligen uppvakta honom i helgen också, sen får jag inte glömma bort att jag i morgon ska till Fao & Afa, kan inte bli en bättre helg.
Dessutom har en viss person, även kallad Robert fyllt 30 år i veckan och nu ser jag fram emot den kommande 30års festen som är i november!


Hej hopp .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0