Ett fint avslut.

Måste bara medge att denna tisdagskväll slutar väldigt bra!
Direkt efter jobbet (stängning) cykla jag till Storebror där La familia var och så hade vi lite försenat födelsedagsfirande för Joakim. Vi käkade allesammans ihop och hade det trevligt.
Nu har jag ganska så precis kommit hem, känner mig helt matt i kroppen, det är skönt för då vet man att man lever ; )
Dessutom är man ledig i morgon, den dagen kommer spenderas med tusen ärenden (som vanligt), ihopp om att kunna andas ut och ta det lugnt i helgen som kommer.
Men först ska jag krypa upp i sängen med ett par stickor och tillverka lite nya raggisar, kan vara bra eftersom det är hål i hälen på mina favoritsockor. Väldigt rofyllt.
Hade förresten en myspys-pratstund idag på jobbet med några jobbarkompisar och så ville de ha "smink-tips", för söta människor. : )
Nehe, nu kliar det i fingrarna så lika bra att sätta igång innan det är midnatt, vill ju hinna läsa också! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0