Söndag - Fars dag.

Andas in. Andas ut. Andas in. Andas ut.

Det är söndag, en fars-dag-söndag. Jag tror att jag ska göra som många andra, besöka min far.
Jag känner mig lite små seg men rastlös, det gamla vanliga.
Har lust att gå på en promenad, men vill inte gå själv.
Vill inte lyssna på Lundell, men gör det ändå - blir både lugn och "ledsen".
Vill inte tänka så mycket, men kan inte låta bli.

Igår var det "fira-Johanna", hon hade lite förkrök hos Jimmy och sedan begav vi oss utåt, vet inte varför men tycker 9 av 10ggr att förfesten alltid är roligare än krogen. Men jag hade en väldigt trevlig kväll! Önskar dock att frimis hade mer att erbjuda!

Usch vad jag inte vill jobba i morgon, jag känner mig ständigt rastlös och för varje dag som går känner jag mer och mer att det jag verkligen skulle behöva är en utlandsresa! :D Ha ha, jag är född, gjord för att egentligen befinna mig några månader om året utomlands. Mhmm...!
Ultimatum är ifall "alla" vi skulle komma iväg tillsammans, oj vad jag skulle få sväva på de blå! Ha ha ...
Sluta dagdröm och förverkla drömmarna istället, ja, jag ska, så småningom ialf.



Kommentarer
Postat av: The King

Heeeeey! :D

Tack för omtanken på min dag, trots att din mobil strejkar! How come, varför gör den det din fina lur? :O

Nästa hockeymatch, såg jag var ikväll men borsett från den, ska vi boka in en date då så får du introducera mig för hockeyn? :)

Daten kanske ska inkludera ett försök till att slå The King i mariokart också?? ;)

Pusspåre<3

2011-11-14 @ 08:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0