Så småningom...!

Jag tror hon börjar komma på rätt sida igen. Kan väl dock medge att denna tråkiga vintermånad är för grå och trist så att all motivation bara suddas ut gång på gång. Men är väldigt tacksam att snön än så länge INTE har hittat hit : )
Kanske ska "be-om-ursäkt" för igår kväll, men jag mådde verkligen  som en påse skit, känner mig inte helt hundra ännu. Hoppas att jag är "helt återställd" snart.

Vill gärna berätta om min fina väns 30års firande, det blev en lyckad kväll, hela helgen blev lyckad. Fast som jag redan nämnt och som ni inte kan ha missat ( haha ) är att jag är inte just nu hundraprocentig och det leder till att jag inte orkar berätta just nu, tror den orken finns i morgon kväll!
Nu måste jag krypa ner under täcket och försöka mig på det där med att sova, något som känns så ångerfyllt.
Tror jag tappade en bit av mig i någon annans händer, skulle behöva hämta tillbaka den delen så jag blir mitt normala jag igen. Har fler tankar där borta, i ovissheten, skulle behöva ha den energin häär, där den faktiskt äger rum.

PUSS mina vänner. ¨

Känns mer än underbart att ÖIK slog Bofors igår på hemma plan med hela 7-3... : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0