Bild förbjuden

Hur förklarar man detta...?
Hm.. Jag blev precis lite full av skratt, vill försöka dela med mig om det "roliga". Vet dock inte riktigt hur jag ska förklara utan att hänga ut 3 personer allt för mycket, samtidigt som jag vill ge er en förståelse - för som med mycket annat, vet man inte bakgrunden eller det runt omkring kan det vara svårt att förstå sig på interna skämt och dylikt.
Hur som, jag kör och "förstår" ni inte vet ni kanske varför.
Det var ialf såhär att jag och några vänner satt ute och käka, var på att några var skit fulla (några = inte jag, jag satt bakom ratten denna kväll), var på att en utav dessa fulla människor satt och visa ALLT han hade på sin mobil, såå jag böjde mig till en av oss andra som satt bredvid mig och skulle göra likadant, med en gnutta ironi, eftersom det är fruktansvärt socialt när folk börjar använda sina telefoner i folksamlingar/tillställningar.
Var på att jag gjorde som mobilkillen, bläddra bland ens bilder, detta gjorde jag med en väldigt stor inlevelse och härmade mobilkillen fullt ut! Helt plötsligt bland alla mina kamerabilder så dyker det upp en bild som absolut inte får dyka upp, hahaha! En bild som jag "egentligen inte har" och som jag ärligt talat inte visste att jag hade. Låter som snusk, men så var det i själva fallet INTE.
Grejen är den att denna bild som inte fick synas föreställde en annan kompis i hans bil, var på att den bilden har Kajsa lagt in på skämt i min telefon för länge sedan och den kopiera hon av hans dåvarande brud. KUUL! Kan väl säga att han som såg den (han som jag började visa mina bilder för) blev helt tyst (var på att killen som var med på bilden har vi alla lärt känna genom han som såg bilden på min mobil) och så titta han på mig, det blev tyst och jag sa lite halv högt "aaaruu" bläddrade vidare var på att min mobil haka upp sig lite grann och den förbjudna bilden syntes kvar i några sekunder till på min skärm, några sekunder som kändes väldigt långa.
Hm.. Det var nog storyn, lite halvrörig. Blir lätt så när man egentligen är ganska så urusel på svenska och när man inte får/vill använda sig utav namn.
Jaja, jag tyckte det blev pinsamt. Speciellt efter allt som tidigare har hänt med, bland dessa personer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0