Ångesten tar över världen.

Det värsta jag vet i längden är sömnbrist, har sovit 3-4 timmar på snart 2 dygn. Mitt eget fel, men lättare att vara klok i efterhand.
Just nu mår jag skit, har en sådan jäkla ångest att jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Känner mig rädd och ledsen.
Kvällens utmaning blir att försöka få sig sömn, är rädd för att inte kunna sova, är rädd för vakna, är rädd för att somna.
Har noll motivation, orkar inte jobba, orkar inte att "inte veta".  
Känner hur en klump suger sig fast inom mig som jag just för stunden inte kan bli av med.
Jag hoppas att jag är någorlunda utvilad i morgon, förhoppningsvis så är denna förbaskade jäkla ångest då över.
Mrs deprimerad ska försöka lägga sig och släppa alla tankar och funderingar, för stunden. Hoppas den positiva sidan hittar fram tills i morgon, för idag/ikväll mår hon verkligen inte bra. Känns som jag blir tokig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0