2011-11-05 . <3 .

Woopa, mitt rätta jag börjar mer eller mindre träda fram igen. Jag gillar den sidan mycket bättre.
Har fortfarande ångestattacker, sådana som man kan få och där försöker jag lämna dem, ska försöka sluta pynta upp allt med det där här. Sådant orkar man varken se, läsa, höra - you name it.

Nu sitter jag här och känner av min huvudvärk, försöker förtränga bort den med lite Lundell och Thåström, går ju si sådär. Blir liksom lite dubbla budskap eller någe, jag gråter lätt till Thåström men samtidigt blir jag så jäkla lugn av dem två så då får man kombinera det hela. Strålande, haha!

Jag har och är ledig idag, det har varit skönt och väldigt uppskattat. Jag har dock varit full igång, vilket är bra för det sätter ens nerver på plats.
Jag har varit hos Jimmy, även kallad frissan och klippt mig. Gud så skönt! Nu är topparna tillsammans igen. Har även hunnit med att städa, fixa lite bland "viktiga-papper-högen", lätt vuxet va? Haha.
Bäddade ner mina nya sängkläder och det blev så tjusigt så. Älskar't!

Ska sedan bjuda över lille Kesha på middag, och sedan kanske vi beger oss vidare till väster för att ha lite efterlängtat filmmys med mysiga människor.  (haha, gillar att överdosera ordet mys, allt blir så mycket roligare då).

Tror jag har någorlunda energi för att försöka återberätta min helg. Om det finns något att återberätta. Det är klart, de finns många, många, många saker som jag "vill" berätta, men som jag inte kan, eller hur jag ska uttrycka mig. Vill inte förstöra det med mitt dåliga skrivsätt så det missuppfattas, vill inte förstöra den fina bilden med ord. Hm... För helgen var så fin!
Fredagen blev lugn och sansad, gud så skönt. Träffade Kajsa och vi gjorde inte mycket och det är precis det jag gillar med lugna hemma kvällar.
Lördagen då, den blev allt annat än lugn. Började dagen med att jobba, halvt hispig som jag blir med jämna mellanrum så tog jag mig dagen igenom. Skyndade sig hem, stressad, göra sig i ordning, återigen stressad, folk kom hit, förfestade lite, jag är ännu hispigare och "stressad" över att allt skulle äga rum i Örebro just denna lördag.  Till 19:00 så var vi allihopa på strömpis, där Roger och Robert hade sin födelsedagsfest. Det var mycket trevligt! Det bjöds på mat och dryck, det var tävlingar och andra små aktiviteter. Mamma och Thomas var toastmaster och toast madame! Så stiliga och fina.
Frammåt kvällen, då krogen öppnade upp så smet jag därifrån. Var väl ute runt 23:00 eller något i den stilen. Mötte upp min fina vän Erika, vi begav oss till väster och hälsade på lite andra människor. Hamnade på Danska kroen med alla de andra människorna. Var där tills de stängde och sedan blev de efterfest hos M. Mhmm... De var grymt kul! Kom hem straxt innan 8:00, gick mitt i den så kallade efterfesten, då de andra var fullt igång. Pallade inte längre,hahaha!
Ja, jo.. Det var min helg i korta drag.
Vad är det speciella då? Det kan jag visst inte dela med mig utav.
Det är en behaglig känsla när man inser att man kan komma så nära inpå människor trots man inte känt varann så länge. Ny bekantskap.
Gillade alla positiv feedback hos M. i lördags, det är sådant som får en att må bra! Tack!
Önskar ibland att Mr X kunde göra som en gång i tiden förr, bosätta sig här - på heltid.
Började förresten att lipa, eller nej nu hittar jag på, jag fick något i ögat när mamma höll tal inför Robert. Så fint, så fint! Och Robert var så fin...!
Var med Gurra också, det var trevligt.
Avrundar detta kladd med, allt var så fint. Det kändes så sjukt rätt. Jag har tagit ett bautakliv från där jag en gång var. Det är de rätta.

Söndagen blev plågsam. Jag var trött, trött och känslig. Men trots sömnbristen kunde jag inte sova. Tog mig igenom denna dag med Kajsa, hon liksom pushade upp mig på banan igen.
Frammåt kvällsqvisten tog vid oss till hockeyn. Derby, ÖIK - Bofors. ÖIK vann med 7-3, var en grymt rolig match! Dessutom slog de rögle igår med 3-0, grymma är dem!!

Nu ska jag åka iväg och handla för att sedan koka ihop något käk till min käre vän Kajsa.
Varför dras människan till förbjuden frukt? Hm... Mysko  : )

Puss.


Tagen med webkameran. Ljus och dann, härligt va?
Och Kajsa som brukar säga att hon tycker jag är brun... ; ) hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0