Klurigheternas klurighet.

Hums..
Det är något som drar i mig och jag vet inte vart jag är på väg.
Mycket tankar kring det mesta och jag vet inte riktig vilket ben jag ska stå på.
Det är beslut som bör tas om något ska hända, avgörande beslut, vet bara inte vilket av det som känns bäst. Är jag tillräckligt manad för att möta konsekvenserna? Kommer man någonsin bli det...?
Vad vill jag med andra ord?

Likaså en annan tanke, det här med att bosätta sig, vill man vara kvar i en trygghet? Eller vill man se sig om fast inom samma land....? Om inte, lämna Sverige...? Jag är fasen bra sugen på de mesta! Ännu ett val/beslut man måste klura på, och det är "bara" att göra't, allt hänger på en själv : )
Fast denna gåta får nog ligga ett tag, har lite annat att röja upp med först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0