Jag sa 20, inte 90.

På tal om ingenting, men får inte Ni, allesammans där ute ångest...?
Fasen, man blev 20 jäkla år i år....: O
Likaså att alla börjar bli så jäkla gamla!
Vänners små syskon som alltid varit pluttar börjar komma upp i ålder och  jag känner mig piss gammal när jag ser mitt körkort!
JAG FÅR ÅNGEST! HJÄLP!!
Värsta är att jag känner mer och mer ångest för varje år, detta skit började tidigt.
Dessutom så de senaste två åren som gått, vart tusan har de tagit vägen?

Nee förlåt, jag saknar verkligen då man var runt 14år... Någonstans där ialf! Då den s.k. byggde tiden var, vet att ni, ni mina vänner också saknar det : )


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åldersångest varje dag.. Vill inte bli 20 :P

2011-05-24 @ 08:24:15
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0