Inte igår!



Hm... Tittade i en extern hårddisk, rensade lite och vips, vad hittade jag?
Jo, ett lisebergs kort. Flumride. År 2006. Det var inte igår... Hahaha : )
Var bara tvungen att visa denna bild, tycker nog fortfarande att den är ganska så skön.
Oj, vad liten man var. Gud vad man har vuxit till sig/ mognat både utseende mässigt, men även i skallen, speciellt om man tänker tillbaka och inser hur "liten" man var i sättet/huvudet, ifall man jämför med idag! : )
Dessutom, vad lite man visste om allting. Ändå trodde, tyckte jag att jag visste så mycket redan då. Trots det är jag inte fullärd idag och kommer aldrig att bli.


Kommentarer
Postat av: Sandra Gunnsson

Men va fan Malin, Ja tyckte du hade jätte bra tankar iaf!!!

2011-05-24 @ 00:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0