Facebook är visst tråkigt

Måste tacka alla människor som deltog i gårdagens händelser. Det var riktigt mysigt, samt trevligt att för en gångs skull vara ute på landet.
Kan väl också inflika att jag var sjukt trött när jag väl kom hem, hade lagt mig i sängen med datorn på magen (samma position som nu, haha) och skulle "bara" kolla facebook.
Vaknade klockan 8 i morse då har datorn åkt lite åt sidan i sängen, den är fortfarande uppfälld och batteriet hade dött. Såå mitt i mitt facebook tittande hade jag somnat, med andra ord - så roligt är det med facebook.
Fast får lite dåligt samvete till er jag skrev med på msn... Ops...  : )


Kommentarer
Postat av: Lisa

Asså, finns inte mycket mer att säga än: HAHAHAHAHA!

2011-05-28 @ 15:42:32
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0