Återberättar gammalt "tjat"

Hums...
Som jag berättat, det har varit många bollar i luften, vilket det fortfarande är.
Man får ändå inte glömma att jag med skrift tidigare har tjatat om en vecka, en mycket speciell sådan - "Fira hela veckan". Kan säga såhär, nu i efterhand får den betyg 5 utav 5.
Jag blev bortskämd av fina människor, bara den grejen att få ett paket varje dag...?! Det är lyx(?) eller något!  : )
Vi började på måndagen och hade slutspurten, finalen på självaste lördagen. Oj, det blev en gudomlig kväll med mycket trevligt folk! Kan inte riktigt beskriva med ord, vilket nog är lika bra med det, för det skulle bara bli trams.
Sen har jag söta arbetskamrater som uppvaktade mig samt så fick jag en väldigt överraskande och rolig present utav Emilia som jag hoppas snart äger rum! :)  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0