Snökaos.

Vaknade till vid 3:30 i morse, gick några varv i lägenheten och tittade ut, fy fasiken vad det snöade redan då. Känns väl ganska så surt. Även om man hade börjat få vårkänslor så får man komma ihåg att det räknas inte som vår förens det har varit plusgrader 7 dygn i rad, alltså även på natten, vilket vi inte haft.
Men som säkert ingen förvånar, gud vad jag nu längtar tillbaka till varma thai, även om det är halvtaskigt väder där just nu...? Men det är trots det över 30 grader.

Denna fredag är jag ledig, men jobbar hela helgen. Hade tänkt att göra lite ärenden idag, vilket betyder att jag skulle behöva ta mig upp på stan, men jag tappade all lust när jag ser snökaoset.

Ligger just nu i min säng med datorn på magen, har betalt 2 räkningar... Hade inget bättre för mig, så kunde jag lika gärna passa på att göra det istället för typ 28/3 då sista datumet är, haha.

Om planerna blir som planerat så ska det grillas ikväll (ååh vad gott), sedan blir det nog utgång eller någon anna liknande trevlighet.
Har inte grillat sen Micke fyllde år, men å andra sidan så var februari månad ganska så välfullbokad :)

Nehe, om jag ska göra som jag gjort de senaste 2 dygnen, suttit och dreglat över Mr XxxXX.... Hahah  : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0