Puss

Hey yo.
Söndagskvällen blev som den ska bli. Jag och K. gick upp och hyrde en film, blev "Puss", dock så var det nog en utav de dåligaste filmerna jag någonsin sett, men nu har man sett den.
Nu sitter jag i min säng och känner mig lite känslosam, hur känslig får man bli? Haha. Läste nämligen en status på facebook precis, och den fick mig nästan att börja gråta av glädje. Oj, oj, oj Malin!

Happ, happ... Är för en gångs skull inte trött och i däckar stadiet trots att klockan är över 22:00, vilket jag varit de senaste dygnen. Men tänkte väl trots det försöka sova inom rimlig tid, men det är svårt när jag just nu dras till.... La-la-la... : ) 

Vill ha fredag, NU. Längtar och hoppas att allt går och blir som det ska!! 

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hyrde ni inte Puschsch? HAHA

2011-03-14 @ 08:47:39
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0