psyko malin

Jag hatar när jag får för mig något. Ni vet när en tanke har slagit er, ni kan varken bevisa eller motbevisa den, men du tänker på den så pass mycket att du tror på den och kan inte inse något annat.
Du kommer förmodligen heller aldrig få reda på ifall det stämmer eller inte.
Detta har precis drabbat mig, igen.

Till skillnad från tidigare så är jag verkligen bombsäker på att detta denna gång stämmer överens med verkligheten. Den tanken gör mig så fruktansvärt rastlös och jag får koncentrationssvårigheter. Illa. Jag blir också lite frustrerad, så pass frustrerad att jag NU är nära på att bli ett psyko, gå över eld och vatten för att få en bekräftelse på att det är "så", få reda på att jag denna gång inte har blivit knäpp utan att denna tanke som slog mig faktiskt är SANN.
Tror jag behöver hjälp, på riktigt.... Haha .

Hm.... Försöker dessutom intala att "det spelar ingen roll, det är bara en tanke" och ävem OM det inte bara är en tanke, vad påverkas jag egentligen utav det...?

Börjar bli rädd för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0