Något ovanligt, kolla tv .

Tanken var att det skulle bli lite party denna kväll, men eftersom jag inte är på topp så ska jag göra något jag inte gjort på flera månader, jag ska kolla på tv! Tro det eller ej?!
Jag är verkligen inte "tv-tittar-typen".
Senaste programmet jag tittade på var "Kalle anka" på julaftonen, innan det vet jag inte när jag tittate på tv.
Så nu ska jag spräcka denna bubbla och faktiskt kolla på melodifestivalen.
Det är ialf så kvällens planer ser ut just NU. Det hinner nog ändra sig.. : )
Vem vet, försvinner lite utav febern och värken i kroppen kanske det blir en riktigt spontan utgång ändå? Haha .
Tror dock inte det...

Nehe, nu kommer snart Kajsa, vi ska sedan ut till P. där ska jag/vi förhoppningsvis bli bjuden på hummersoppa... Mumma!
Shit, börjar komma in i en jobbig sovkoma. Hoppas den passerar omgående.

Btw, ska nog försöka ta mig tid någon dag och visa någon/några bilder från min väldigt saknade & underbara semester. Thai - 011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0