Makalös

Jag känner mig makalöst dålig...
Klick, klick, klick - ännu mera paket på väg hem till mig!
Jag som skulle ta det lugnt ett tag... Men men, det är min terapi. Terapi för vadå? Pass, har inget svar :)

Har dessutom kunnat träna idag, något som inte har gått den senaste tiden, men nu är jag tbx igen vilket känns väldigt skönt. Desto tråkigare att man tappar det så fort.
Bäst att hålla ifrån sig en massa skit och vara frisk istället, då slipper jag det problemet : )

Har lyckats åstadkommit med städning också, samt jobbat några timmar. Duktigt, duktigt, jag bugar och bockar åt mig själv.
Nu göra sig i ordning, ta en promenad till väster, hehe.

Ska träffa Kesha ikväll, det kan väl inte bli något annat än trevligt? JUST DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0