Lediga onsdag

Hej!

Detta är min lediga dag, något jag sett frame mot osv. Trots att jag halvt som halvt råkat vända på dygnet ännu en gång så vaknade jag av mig själv straxt efter 8. Ska det verkligen vara så...? Grymt irriterande, hade väl åtminstone velat sova 1, 2 timmar till...
Jag hade inte klagat om det vore så att jag är pigg, men jag ligger ju och gäspar var tredje sekund.

Hittade lite gamla videoklipp på min dator precis, de fick mig att börja skratta, haha.
Några är från förfester på norr, en del har blivit under mina UF-"möten" och så hitta jag ett på lisa & mig, vi ser slitna ut och efter en liten stund får man reda på att lisa är as bakis, haha  :) Det var ett underhållande klipp, eller allihopa var det.

Idag har jag lite små ärenden som ska fixas, men sen på eftermiddagen ska jag träffa Johanna! Weho : ) Har inte träffat henne sen thai, vilket känns väldigt längesen nu. Jag saknar henne <3

Ska dra mig uppåt. försöka få i mig någonting att äta.

See you .

Kommentarer
Postat av: Den RIKTIGE mariokart vinnaren

(Svar på din kommentar) Vad tusan ljuger du för!? Jag vann ju och är mariokart mästare av oss två! ;)

Jag tänker på dig, om det gör dig mindre avundsjuk! Hihi.

Hoppas allt är bra med dig!! Jag hade hoppats att vi kunde boka in en taco-kväll en kväll med Lisa & Kajsa? Jag vill så gärna höra om er resa! :) Saknar dig! <3

2011-03-16 @ 14:48:46
Postat av: Lisa

Jag är aldrig bakis.. :O Haha, minns våra härliga UF-möten. :D

2011-03-16 @ 16:19:55
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0